Inget särskilt

Hej på er allihopa. Vaknade 06.50 , solen sken . Härligt , härligt. Idag är det väl inte något nytt under solen , förutom att Martin"päron" och Johan "the great homo" kommer o hälsar på. Goa grabbar , om man säger så.

Idag känns det som om det fortfarande finns hopp om livet och att det finns en mening med att finnas till = en bra dag.
Tänk på att vara rädda om varandra och gör mot din nästa vad du vill att din nästa ska göra mot dig.

Vill bara avsluta med att hylla de 4 kvinnorna i mitt liv:
Mina döttrar agge & alle , min mamma ceda och min kvinna malin. Ni är bara bäst!!!!

Ha det!!
Mike the man

Kommentarer
Postat av: Jessica

Alexandra och Angeliqa håller jag med om. Även din mor som jag träffat en gång i juletid för några år sedan. Malin har jag aldrig träffat men hon är säkert en toppen-tjej hon också! :-)

Hur är läget annars Micke?

Kommer du ihåg mig? :)

2008-10-28 @ 12:42:18
URL: http://jessica-lund.blogspot.com/
Postat av: Malin

I LOVE U!!!

2008-10-30 @ 22:44:00
URL: http://devilian.blogg.se/
Postat av: Agge

Din lille skit! Hade inte en jävla aning om att du hade en blogg! ;) Vad fin du är papi, jag älskar dej mest i världen! Du är den bästa av de alla! Tack för fint sällskap igår, god mat och att DU är DU! Pussar i massor / Agge

2008-11-13 @ 09:34:40
Postat av: Andreas

haha. Surfade runt på bloggar och hade du inte haft en bild på dig hade jag nog inte sett att det var din.

Ha det

2008-12-10 @ 00:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0